Începută în 2012, seria de cursuri Laboratorul de Online a ajuns la a XVII-a ediție și a ajutat peste 250 de companii românești să își dezvolte prezența în mediul online.
Recunoscut drept unul din cele mai practice cursuri de marketing online din România, Laboratorul de Online este un curs conceput special pentru cei care vor să dobândească atât cunoștințe cât și experiență practică în marketing online, deoarece participanții vin cu propriile laptop-uri și lucrează direct pentru afacerile din care fac parte.
Ediția cu numărul 17 va avea loc pe 26-27 septembrie, la Hotel Ambassador Timișoara.
Ce poți experimenta la Laboratorul de Online?
Cursul se împarte în 5 workshop-uri, pornind de la statistici despre mediul online din România, strategia de conținut și continuând cu cele mai importante metode de promovare online de la ora actuală:
· Noțiuni generale și statistici despre mediul online în România și la nivel mondial
· Content marketing și blogging - realizarea strategiei de conținut pentru website și blog
· SEO - cum să atragi mai mult trafic din motoarele de căutare
· Campanii Google AdWords - cum să realizezi o campanie eficientă de AdWords (Search și Display)
· Facebook organic - cum îți administrezi reputația utilizând pagina de Facebook
· Facebook Ads - cum realizezi o campanie eficientă de Facebook Ads
Ce face acest curs diferit?
Pentru că trainerii acestui curs susțin că „practica e mama învățăturii”, participanții vor experimenta noțiunile de marketing online printr-un curs format din 60% practică și 40% teorie. Partea practică va însemna lucru individual, având ca studiu de caz propria companie.
În urma cursului, participanții vor obține nu doar noi cunoștințe în marketing online ci și o strategie adaptată pentru propriile lor companii, cu posibilitatea implementării ei imediate având ca scop o promovare mai eficientă, orientată către rezultate.
Cursul este susținut de reprezentanții agenției de marketing online The Pharmacy:
· Laurențiu Mihai, specialist acreditat Google AdWords și blogger pe laurentiumihai.ro;
· Ovidiu Bălcăcian, specialist campanii social media și blogger la ovidiubalcacian.ro
· Cătălin Ionașcu, specialist content marketing și blogger la romaniancopywriter.ro.
Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat peste 200 de companii să își îmbunătățească strategia de marketing online. Numărul de locuri este limitat, iar înscrierile au loc până pe 20 februarie.
Înscrierile se pot face până pe 24 septembrie, pe pagina evenimentului: Laboratorul de Online Timișoara.
Organizator: Cabinetul de Business
Inițiativa Cabinetul de Business a pornit din partea unui grup de tineri antreprenori români care își doresc dezvoltarea și educarea mediului de afaceri din România.
Parteneri: MX Host, The Pharmacy, Conversion Academy, Romanian Copywriter
Persoană de contact:
Laurențiu Mihai
Telefon: 0762.535.096