Nu numai Black Friday aduce fraude online, ci și Singles Day. Cercetătorii Kaspersky au raportat o creștere accentuată a activităților frauduloase în domeniul comerțului electronic, în contextul unei perioade intense de vânzări în țările asiatice – cu ocazia Zilei Persoanelor Singure (11 noiembrie).
Deși această sărbătoare este originară din China, a devenit relevantă pentru utilizatorii de pe piețe de ecommerce din întreaga lume, fiind chiar mai mare decât Black Friday.
Promoțiile dinaintea sărbătorii și vânzările de pe platforme globale din Asia sunt binevenite și la nivel internațional, iar escrocii vizează acum utilizatorii în diferite limbi.
Cercetătorii Kaspersky au detectat prima dată un vârf în atacurile de phishing financiar înainte de reducerile cauzate de Ziua Persoanelor Singure, în 2018.
Numărul mediu de atacuri de phishing financiar fluctua în jur de 350.000 pe zi în octombrie. Apoi, cu câteva zile înainte de 11 noiembrie 2018, numărul de atacuri a depășit 950.000. Cercetătorii sunt din nou martori în acest moment la atacuri similare de spam și phishing și recomandă tuturor să fie atenți cu achizițiile făcute.
Mail multe pe Start-up