În ziua de azi ne petrecem aproape tot timpul în mediul online și avem aplicații care ne monitorizează cam fiecare aspect al vieții sau care ne ajută să ne descurcăm în orice moment al zilei.
ar dacă mai avem și un business, avem o altă gamă variată de aplicații care ne ajută să analizăm, să ne administrăm și să ne conducem afacerile. Pentru antreprenorii mai mici sau mai mari, care vor să-și gestioneze o parte din aspectele unei afaceri din același loc, am găsit câteva template-uri Excel, gratuite, care le oferă o mână de ajutor.
Facturi
Sales invoice tracker
Acest template vă permite să aveți un istoric al clienților, al facturilor pe care le-ați emis și a detaliilor acestora. Așa veți avea la un loc, într-un singur document, toate informațiile necesare la nivel de facturare, fără a mai fi nevoiți să aveți fișiere separate stocate peste tot prin calculator.
Service invoice
Dacă template-ul anterior vă ajută să stocați mai ușor informațiile din facturi, acesta vă ajută să trimiteți facturi cu un design mai interesant și diferit, care pot fi completate rapid.
Inventare
Inventory list with reorder highlighting
Acest template este extrem de util pentru proprietarii micilor afaceri: oferă acces rapid la informații care pot fi sortate în funcție de nevoi.
Mai multe pe Start-up