Prin includerea cu titlu exclusiv a site-urilor Mediafax Group în portofoliul de vânzări, Thinkdigital România oferă clienților de publicitate online și agențiilor de media acces la cel mai amplu portofoliu de site-uri locale disponibil pana acum, în regim exclusiv, pe piața digitală din România.
Conform cifrelor aferente lunii decembrie 2015 publicate de către SATI, departamentul de internet al BRAT, Thinkdigital România acoperă peste 41% din totalul traficului provenit de pe dispozitive tip desktop și laptop, precum și peste 28% din traficul provenit de pe terminalele mobile (smartphone-uri și tablete). În total, Thinkdigital România atinge 32% din traficul măsurat de SATI.
“Intr-o piata in care platformele globale – Facebook si Google – aduna peste 60% din totalul bugetelor disponibile, consolidarea ofertei locale si investitia comuna in solutii standardizate si tehnologie e o tendinta fireasca si vizibila in toate pietele din Europa de Est si in Emiratele Arabe Unite, unde activam. Lucrul acesta va deveni tot mai clar in 2016, deci cred ca vom mai vedea atat consolidari de tipul celei facute in Romania de ThinkDigital cu Mediafax, pentru spatiile premium, cat si noi oferte comune in regim programatic, aici Project Agora fiind un pionier in pietele din Romania, Grecia, Ungaria si Emirate, unde am lansat pana acum aceasta initiativa”, a declarat Dragos Stanca (foto), partener si reprezentant al Think Digital Group in Romania.
TDG (Think Digital Group) activează in domeniile media si vanzari online (prin compania ThinkDigital), adtech si programmatic advertising (TailWind / Project Agora) si marketing digital (ForestView) alături de publisherii locali importanți si de parteneri globali majori precum Facebook, Skype, Shazam, AppNexus ori Sizmek. Grupul are birouri in 6 tari din Europa Centrala si de Est, precum si in Emiratele Arabe Unite. In Romania, ThinkDigital organizează si ICEEfest, unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale dedicate Internetului care au loc in regiune.