Pe primul loc in topul reclamelor cu cele mai mari audiente este spotul Orange, in care s-a promovat abonamentul Pantera 39, difuzat in timpul comediei "Sunt plecat in oras”, transmisa de Pro TV pe 10 februarie (duminica), care a obtinut 16 puncte de rating la nivel urban.
Clipul a fost programat pe prima pozitie in calupul publicitar. Este o dovada ca primele locuri in pauzele publicitare asigura cea mai mare vizibilitate a reclamelor. Spotul a avut o durata de 23 de secunde si a fost difuzat la ora 22:02.
Pe locul secund s-a plasat clipul Petrom din campania "Fabricat in Tara lui Andrei”, cu o audienta de 15,8%, la nivel urban. Acesta a fost transmis in editia "Stirile Pro TV - 19” din 29 ianuarie, la ora 19:50, si a beneficiat, de asemenea, de primul loc in calupul publicitar, potrivit Forbes.ro.
Cea de-a treia treapta a fost ocupata de spotul de iaurt Napolact, cu 15% rating urban. Clipul a obtinut aceasta audienta tot intr-o editie a "Stirilor Pro TV – 19”, dar pe 16 ianuarie, fiind primul in pauza publicitara.
Topul reclamelor romanesti cu cele mai mari audiente
Sursa: Daily Business