Motoarele de căutare devin din ce în ce mai inteligente, iar Google răspunde la mai multe interogări de căutare în funcție de intenția de căutare a userilor.
e lângă aceasta, în algoritmul de căutare Google s-au introdus și feature-uri precum - voice search - prin care să realizeze căutări în funcție de ceea ce spun oamenilor diverselor device-uri.
Astfel orice persoană care deține un site web trebuie să fie la curent cu ceea ce vrea Google de la site-urile web și la trendurile SEO care au cel mai mare impact.
Pentru aceasta, am dezvoltat acest articol în care tu poți afla care sunt cele mai importante trenduri de SEO în 2019 de care să ții cont.
Trendul #1 - Featured Snippets
Dacă ne vom uita în pagina de rezultate de căutare Google, vom putea ușor observa că sunt mai multe tipuri de rezultate pe care acest motor de căutare le prezintă. Printre ele găsim anunțurile Adwords, rezultatele de căutare organice, imagini, videos și featured snippets.
Pe lângă asta mai avem - harta, knowledge graph, Google News.
Aceste featured snippets vor continua să joace un rol important în SEO în anul 2019. Ele vor satisface nevoile persoanelor care vor face o căutare în scopul de a găși răspunsuri la întrebările lor. Ele vor afișa bucăți de text de pe un site care Google consideră că va oferi răspunsul la întrebările ușerului.
Totuși, rămâne de văzut cum Google va analiza cât de credibile sunt acele pagini care au răspunsuri la întrebările persoanelor. Google deja a început să utilizeze knowledge graph pentru multe queriuri, folosind date concrete de pe Wikipedia.
Mai multe pe Start-up