PwC a chestionat anual, începând cu 2010, mii de consumatori din întreaga lume pentru a le urmări comportamentul. Rezultatele cercetării au demonstrat faptul că încrederea și optimismul unui client față de un produs sau față de servicii este în creștere atunci când strategiile de marketing integrate sunt eficient implementate. Astfel, disponibilitatea cumpărătorului pentru achiziții este mai mare, acesta investind mai mult în brand-urile în care are încredere.
În procesul de construire a încrederii, consumatorul își dorește ca, prin intermediul materialelor tipărite, să fie conectat cu brandul. Fie că este vorba despre packaging, despre conceperea cataloagelor de prezentare sau despre un cadou personalizat de Sărbători, fiecare print aduce brandul mai aproape de client și îi oferă o experiență senzorială personalizată.
În ultimul an am observat o tendință din ce în ce mai pronunțată a companiilor de a se concentra pe segmente mici de clienți pentru a afla care le sunt așteptările. Brandurile internaționale au recunoscut dorința consumatorului de conectare individuală și răspund acestei nevoi prin materiale tipărite pe hârtie premium, prin broșuri și cataloage personalizate sau prin cadouri deosebite ambalate creativ. Vom continua, și în 2019, alinierea la cele mai importante trenduri din domeniu, în efortul de a fi cât mai aproape de clienții noștri și a le oferi cele mai potrivite tendințe în materie de print, menționează Călin Pascu, General Manager Agenția de Print.
De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de print management - a realizat proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Cramele Recaș, Sky Group, DB Group, Annabella, Lifecare, Mega Image, Azur, StanleyBet, CCC, Iqbox și mulți alții.