Calvin Klein anunță campania cu Lily Collins

Calvin Klein anunță campania cu Lily Collins Calvin Klein anunță campania cu Lily Collins

Calvin Klein dezvăluie campania de Primăvară 2025 cu actrița Lily Collins, în debutul său pentru brand.

 

În campania regizată și fotografiată de Charlotte Wales, Lily întruchipează rafinamentul pur și eleganța fără efort în croieli perfecte pentru acest sezon. O serie de videoclipuri sociale dinamice cu Lily celebrează intersecția dintre stil și divertisment, subliniind distracția și emoția de a găsi ținuta perfectă. Îmbrăcată în cele mai noi articole vestimentare, încrederea lui Lily strălucește în timp ce îmbrățișează o lume în care moda și cultura pop se întrepătrund, emanând un aer lejer și relaxat.

 

Pentru primăvara anului 2025, îmbrăcămintea pentru femei Calvin Klein reflectă minimalismul în culori concepute pentru îmbrăcămintea de la zi la noapte, făcând o declarație îndrăzneață cu stil rafinat și atitudine senzuală.

 

Noile articole vestimentare acordă prioritate formei, cu vesta Tech Textured și blazerul care evocă stilul chic, urban. Îmbrăcămintea clasică este modernizată cu o senzualitate subtilă în rochiile Viscose Ribbed Maxi Dress și Crepe Printed Slip Dress , dar și în fusta din satin Matte Satin Midi Skirt sau în cămașa Jacquard Stripe Popover Shirt. Denimul atemporal intră, de asemenea, în joc cu noile stiluri de la Calvin Klein, inclusiv jacheta 90s Trucker Jacket și blugii 90s Straight Jean realizate din Denim Cone premium. În toate stilurile, țesăturile sofisticate precum mătasea fluidă și satinul juxtapun lâna și pielea structurate, revitalizând aceste elemente de bază ale garderobei cu o notă rafinată.

 

Campania s-a lansat pe 4 martie 2025, iar conținutul cu Lily Collins poate fi văzut pe canalele @calvinklein pe parcursul întregii săptămâni.

 

Despre Calvin Klein:



Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2023.


Despre SARKK:


SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.