Inceputul acestei primaveri marcheaza o initiativa speciala, dedicata femeilor – Colgate-Palmolive declara Ziua femeii... in fiecare zi! Desi exista o zi internationala a femeii, celebrata in intreaga lume, Colgate-Palmolive a pregatit o campanie prin care demonstreaza ca reprezentantele sexului frumos merita sa fie sarbatorite de, cel putin, 365 de ori pe an. Astfel, produsele de ingrijire personala, Lady Speed Stick si Palmolive, create pentru a face femeia sa se simta frumoasa si increzatoare in fiecare zi, revin in atentia publicului, sub o infatisare speciala, in kituri personalizate, menite sa ofere momente de rasfat femeilor.
Campania nationala, intitulata “Ziua femeii e in fiecare zi!”, se desfasoara in perioada 20 februarie - 20 martie 2014 si beneficiaza de promovare integrata, in mediul online si in magazine.
„O femeie fericita se simte confortabil in propria piele, emana siguranta si incredere in sine. Ca o completare fireasca a eforturilor depuse de-a lungul timpului in dezvoltarea de produse care sa asigure prospetimea si starea naturala de bine a femeii, Colgate-Palmolive lanseaza o campanie puternic emotionala, intitulata Ziua femeii e in fiecare zi!, ducand la urmatorul nivel grija pe care o avem pentru protejarea atributelor feminine. Ne dorim sa daruim motive de mandrie tuturor femeilor si sa le reamintim ca merita sa fie rasfatate in fiecare zi.”, sustin reprezentantii Colgate-Palmolive-Romania.
Produsele de ingrijire personala Palmolive si Lady Speed Stick fac parte din ritualurile zilnice ale femeii moderne si au fost mereu in centrul cercetarilor Colgate-Palmolive, in scopul imbunatatirii vietii acestora. An de an, Colgate-Palmolive investeste in inovatie, dezvoltare si diversificarea produselor de ingrijire din portofoliul sau, pentru a satisface nevoile tot mai diferite si particulare ale segmentului feminin. In ziua de azi, brandurile de ingrijire personala Palmolive si Lady Speed Stick pun la dispozitie o gama variata de produse, pentru a raspunde cat mai bine complexitatii gusturilor si nevoilor feminine.
Astfel, in cadrul acestei campanii, au fost lansate seturile personalizate Colgate-Palmolive, special create pentru experiente diferite.
Setul de ingrijire Palmolive Purple Kiss este alegerea perfecta pentru un moment de relaxare. Gelul de dus din componenta sa, Palmolive Aromatherapy Absolute Relax, contine ulei esential de Ylang Ylang si extract de iris, ce reda un parfum calmant. In completarea lui, vine deodorantul antiperspirant Lady Speed Stick 24/7 Invisible, ce actioneaza 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, impotriva transpiratiei si mirosului neplacut, fara a lasa urme albe pe haine. Pentru intregirea look-ului feminin si fresh, setul Palmolive Purple Kiss vine impreuna cu un lip gloss cadou.
Setul Palmolive Home SPA Treatment recreeaza experienta bailor la hamam. Gelul de dus Palmolive Thermal SPA Mineral Massage are o formula unica, imbogatita cu minerale de sare din Marea Moarta si extracte de aloe vera, ce confera o actiune usoara de gomaj, in timp ce gelul de dus Palmolive Thermal SPA Aqua Calm are o formula delicata, imbogatita cu parfumul relaxant al extractului de bambus si al florilor de lotus. Pentru un rasfat deplin, setul contine si un burete de baie.
Setul Palmolive Naturally Moisturised asigura o hidratare profunda, de durata. Gelul de dus si sapunul lichid Palmolive Ultra Moisturization sunt imbogatite cu extracte de origine 100% naturala din masline si aloe vera, precum si cu un complex de vitamine. Setul este disponibil in magazine, la un pret special, cu o reducere de 10%.
Colgate-Palmolive celebreaza si premiaza feminitatea
Prin accesarea aplicatiei online www.everyspecialday.com, fanele Palmolive si Lady Speed Stick Romania sunt invitate sa impartaseasca motivul pentru care ele sunt mandre ca sunt femei si, astfel, au sansa de a castiga marele premiu al campaniei, ce consta intr-un weekend pentru doua persoane, la un hotel cu facilitati SPA din Romania.
In plus, pe intreaga perioada a campaniei, in magazinele partenere, vor fi prezente echipele de consultanti Colgate-Palmolive pentru a oferi consumatorilor sfaturi pentru o ingrijire personala individualizata, precum si informatii despre cum pot castiga diverse premii instant, la achizitionarea produselor Lady Speed Stick si Palmolive.
Mai multe informatii despre campania “Ziua femeii e in fiecare zi!” sunt disponibile pe paginile de Facebook: Palmolive Romania www.facebook.com/PalmoliveRomania si Lady Speed Stick Romania www.facebook.com/LadySpeedStickRomania.
###
Despre Colgate-Palmolive
Colgate-Palmolive este lider mondial si local in igiena orala.
Colgate-Palmolive Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1992 si are un portofoliu ce cuprinde marci locale si internationale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea si D’Amaris.