Redeschiderea hotelurilor in timpul pandemiei

#sustinemturismulromanesc Suntem aproape....si totusi pastram distantarea sociala.

HOTEL PERLA SLANIC MOLDOVA SI-A REDESCHIS PORTILE

Dragi oaspeti,

Ieri, 15.05.2020, am redeschis portile Hotelului Perla, Slanic Moldova, dupa 2 luni de stare de urgenta. A fost si este in continuare o perioada grea, multumim acelora dintre voi care au ales sa ne fie alaturi – fie prin modificarea perioadei, nu anulare, fie prin operarea unor rezervari pentru perioada imediat urmatoare.

Apreciem si conteaza pentru noi opiniile voastre legate de ofertele Hotelului Perla, Slanic Moldova, va multumim pentru popasul facut pe pagina noastra de facebook. Haideti totusi, alaturi de noi intr-o scurta incursiune in “bucataria” noastra interna, intru intelegerea provocarilor cu care se confrunta domeniul HoReCa acum, astazi.

In perioada 2017-2020 Hotel Perla, Slanic Moldova nu si-a modificat tarifele, desi locatia a extins gama de servicii oferita:

- Baza tratament moderna;

- Bazin cu apa sarata;

- Incepand cu martie 2020 – SALINA in incinta Hotelului Perla, Slanic Moldova;

Nici in acest moment dificil la Hotel Perla, Slanic Moldova tarifele de cazare nu vor creste, venind in intimpinarea nevoilor voastre cu un aport de extraservicii incluse in acest tarif:

- 2 proceduri medicale/zi (profilaxie pulmonara);

- Acces SALINA;

   Mentinerea tarifelor vine intr-un moment in care domeniul HoReCa este printre cele mai afectate de aceasta pandemie, atat pe plan national cat si international – acest segment de piata fiind efectiv inchis - niciun venit, cheltuieli constante.

   Dragi oaspeti, siguranta si confortul vostru au primat intotdeauna pentru noi, acest lucru ramane prioritatea noastra. Cheltuielile cu masurile impuse de stat pentru redeschiderea hotelurilor cad exclusiv in seama locatiei, statul nu ofera niciun ajutor/suport. Acestea sunt semnificative: dispensere dezinfectant in toate camerele si spatiile comune – receptie, lifturi, zone acces, restaurant, SPA etc, peste 200 bucati - la un tarif majorat de la 8 ron la 45 ron/bucata; masti – minim 2 masti pe zi per anagajat, la un tarif majorat de la 0.5 ron la minim 3.7 ron/bucata; proceduri suplimentare de dezinfecti s.a.m.d. Desi nu ne este usor, le-am facut si le facem cu drag, pentru voi, dragi oaspeti, pentru noi si pentru comunitatea din care facem parte.

   Pretul alimentelor, asa cum cu siguranta ati observat, s-a majorat cu pana la 7% majorare pe care nu o veti regasi in costul preparatelor servite la Hotel Perla, Slanic Moldova.

   La data inchiderii prin ordonanta de urgenta locatia avea furnizori neachitati, in termen, furnizori care astazi trebuie adusi cu platile la zi. Unii dintre acestia sunt furnizori exclusiv domeniului HoReCa, avand si ei nevoie de bani pentru a-si mentine afacerile vii, pentru a-si plati angajatii…

   Pe durata starii de urgenta, chiar daca hotelul nu a fost operational, cheltuielile aferente utilitatilor, salariilor, taxelor au curs. Oamenii sunt pretiosi si pentru noi securizarea echipei a fost esentiala ….. iar cea mai importanta lectie a fost sa nu uitam sa fim oameni pentru oameni.

   Fata in fata, ascultandu-va opiniile si invitandu-va in realitatea noastra, ne dorim ca impreuna sa plecam spre aceeasi destinatie #sustinemturismulromanesc.


Cu zambetul ascuns de masti, va asteptam cu drag,

HOTEL PERLA SLANIC MOLDOVA

Informații de contact

Nume Companie

SC HOTEL PERLA MOLDOVEI SRL

Persoana de contact

Andreea Alexandru

Telefon

0744633733

E-mail