Tommy Hilfger a deschis magazinul din cadrul Centrului Comercial Baneasa Shopping City cu un nou concept Store

TOMMY HILFIGER CONCEPT STORE BANEASA TOMMY HILFIGER Băneasa Shopping City

Tommy Hilfiger anunță, începând cu 11 octombrie 2018, redeschiderea magazinului Tommy Hilfiger din cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City, amplasat la etajul 1. După o scurtă absență în urma renovării, magazinul și-a redeschis ușile cu cel mai recent concept, reflectând viziunea continuă a lui Tommy Hilfiger de a crea un mix perfect între modă și inovație.

Magazinul se întinde pe o suprafață de 166 m2, iar interiorul este decorat pentru a reflecta fuziunea dintre stilurile clasic și modern. Tablouri creative cu logo-ul și culorile emblematice Tommy Hilfiger, corpuri de mobilă din lemn cu elemente metalice și corpuri de iluminat cu un touch modern se regăsesc în tot spațiul, împărtășind spiritul și valorile brandului de a rupe convențiile tradiționalului prin detalii actuale și cool.

“Renovarea magazinului Tommy Hilfiger din Băneasa Shopping City face parte din strategia noastră de business, strategie construită pe două direcții principale:  modernizarea magazinelor deja existente pe piața românească și deschiderea de noi magazine la nivel național”, a declarat Sylvie Gerogianni - Marketing & Communications Manager la SARKK.

Magazinul este administrat de compania SARKK, partener și francizor exclusiv al brand-ului Tommy Hilfiger pentru în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova.


Colecțiile Tommy Hilfiger pentru sezonul Toamnă/Iarnă 2018 celebrează American Icons, liderii de opinie ai momentului, care își folosesc vocile pentru a aduce schimbare și a-i inspira pe ceilalți, avându-i ca ambasadori globali pe Lewis Hamilton, Hailey Baldwin, Winnie Harlow și Maggie Jiang.

Prima colecție colaborativă TommyXLewis, creată de celebrul designer american Tommy Hilfiger, în parteneriat cu pilotul de Formula 1, Lewis Hamilton, cvadruplu Campion Formula 1 FIA și ambasador global pentru colecția de bărbați, îmbrățișează rădăcinile sportswear ale brandului, revizuind emblematicele American styles. Colecția celebrează culorile îndrăznețe, influențele sporty, piesele clasice și formele versatile care se adresează fanilor încrezători și moderni ai brandului.

Colecția capsulă pentru femei TOMMY ICONS le are în prim-plan pe ambasadoarele globale: modelul internațional Hailey Baldwin, modelul și activista Winnie Harlow, și actrița Maggie Jiang. Colecția celebrează cele mai iconice stiluri TOMMY HILFIGER, reinventând  piesele clasice pentru prezent.

Informații de contact

Nume Companie

sc SHAKE ADVERTISING SRL

Persoana de contact

Capan Matei

Telefon

0736466665

E-mail